2009. szeptember 6., vasárnap

Kiállítás - Egy csepp Jappán

Pénteken este felraktam egy kiállítást a Francesco kávéházban, amelyet lassan már második otthonomnak nevezhetek :) (Bp. Ferenc tér 11.)
A kiállítás anyaga a márciusi és júniusi Japán útjaimon készült fotókból került ki. Mindkét alkalommal esküvőre voltam hivatalos vendégként, de ha már ott voltam, nem bírtam ki, hogy ne fotózzak... Sajnos mind a kettő esküvő nyugati stílusú volt, de szerencsére júniusban el tudtam menni egy szombaton Tokyóban a Meiji szentélybe (http://en.wikipedia.org/wiki/Meiji_Shrine), ahol sikerült tradicionális, kimonós esküvőket fotózni. Fantasztikus látvány a nagy piros esernyő, amit az ifjú pár felett cipelnek...

A kiállításon többségében japán esküvői fotók láthatók, bár becsempésztem pár portrét is, pl. cosplay lányokat (http://en.wikipedia.org/wiki/Cosplay) és még egy grafikámat is... Felraktuk az esküvői kimonómat is, amit Honen Mansaku étterem tulajdonosától kaptam, amikor hazajöttem Magyarországra miután lejárt az ösztöndíjam (én voltam az egyedüli szőke pincérnő egész Kitakyushu városban :) )... Igazi gyönyörű selyem kimonó, kézi festéssel és arany hímzéssel, hiányzik is az előszoba falamról, de hát mindent Ferencvárosért!

A kiállítás megnyitója 2009 szeptember 11.-én, pénteken 19,00 órakor lesz a kávézóban. Gyertek és mulassunk egy nagyot!

Egy kis ízelítő a fotókból:



2 megjegyzés:

kata (ribizlifoto) írta...

:) épp azon törtem a fejem tegnap óta, hogy mit csináljunk péntek és/vagy szombat este. gyerek a nagyinál, kimenő. valami kiállításra szívesen elmentem volna. de (még) nem tudtam milyenre :)
most már egy befutó tuti van a kalapban ... :)

fernokat írta...

Kedves Patricia,
Itt vagyok ujra japanban, kellene Toled nehany foto a nemsokara megjeleno Japan kotetbe, legyszives irj egy emailt info@joszoveg.hu Foti Peternek es akkor le tudjuk ezt gyorsan bonyolitani. Puszik Kati