2009. december 17., csütörtök

National Geographic

Fiatal sello koromban sokszor arrol almodoztam, hogy egy nap majd a nagy National Geographic fotosa leszek :) (Az almodozasba meg nem halt bele senki, nem igaz?)
Ezert mondhatom nem kis megrendulessel es orommel kevert hascsikarassal vettem tudomasul, hogy Ferber Katalin Japanrol irt konyvebol kozolnek esszeket ezen a heten a www.ng.hu -n. Amint megkaptam a linket mar ugrottam is az oldalra, ahol a cimoldalon az egyik Japanban keszult fotom mosolygott vissza ram. Ez volt az a pont, amikor az eppen a szamban levo muzlimet nem eppen a legnoiesebb modon a laptop monitorara koptem...vegulis jobb, mintha a legcsovembe kerult volna!

Valami ilyesmit erezhetett Neil Amstrong amikor a Holdra lepett... Egy gyerekkori almom valt valora, es meg csak 35 vagyok! ;) vagy 25? jaj, most ugy meg vagyok keveredve!

Ime a link, olvasgassatok:
http://ng.hu/index.php?act=napi&rov=3&id=14463

(Bocsi, ekezeteket most nem tudok produkalni...)

1 megjegyzés:

Anzsi írta...

Gratulálok!!!!!!!!!!!!!!!!
és még csak 25!!!! ;))