2011. január 21., péntek

AXN Party

A hét elején feleleveníthettem partyfotós tudományomat, egy AXN rendezvényre mentem fotózni. Rég láttam már ennyi jó fej embert egy helyen dolgozni és mulatni... Megismertem pár új arcot (köztük az egyik Parasztot! :) www.aketparaszt.hu), néztem őket, hogy szórakoznak, és rájöttem, hogy ez jó érzéssel töltött el. Jó dolog látni, hogy emberek mennyire jól érzik magukat egymás társaságában. Kicsit talán irígyeltem is őket, hiszen az, hogy itthonról dolgozom ugyan sok szabadságot ad, de elmagányosít. A buli után végigvezettek az irodákon, amik még így üresen is tele voltak élettel. Mikor megláttam a csocsót a közös konyhában már azon kezdtem el gondolkodni, hogy kinek mit kellene felajánlanom, hogy itt dolgozhassak :)
Egy szó mint száz, az AXN iroda méltón pályázhatna az év munkahelye címre...





Nincsenek megjegyzések: