2010. november 9., kedd

Nők Lapja

Ha esetleg a holnap a kezetek ügyébe kerül egy Nők Lapja magazin, akkor lapozzatok a 18. oldalra, ahol olvashattok egy cikket Zsuzsáról, akiről korábban már írtam a blogomban. A cikkhez mellékelték az egyik fotómat róla, ami nekem nagyon nagy örömet okozott.

Húsz-huszonöt éve olvasom a Nők Lapját, lapozgatása a hétvégéhez ugyanúgy hozzátartozott, mint a csirkemáj kihalászása édesanyám húsleveséből, és most ott mosolyog a fotóm a lapban. El kell ismernem, jó érzés. Nagyon jó. De ennél is jobb érzés, hogy része lehettem annak a folyamatnak, ami segített Zsuzsának abban, hogy elengedje félemeit és felvállalja önmagát, nagyon büszke vagyok rá!

1 megjegyzés:

Heni írta...

Szia Patrícia, régen jártam itt, de olvastam a cikket, nagyon örültem neki, hogy így is találkoztam a munkásságoddal, gratulálok a megjelenéshez!
Timi - tudod, a kék szemű ;-) - közben már kész nő lett :-), hamarosan fotózásra is jelentkezünk. Boldog karácsonyt Nektek!
Heni