2013. február 4., hétfő

Buddhista esküvő - Karmapa Ház

Fotóztam már zsidó esküvőt, polgári esküvőt, katolikus esküvőt, református esküvőt, ateista esküvőt, japán esküvőt, francia esküvőt, elhalasztott esküvőt, megismételt esküvőt, tengerparti esküvőt, téli hóeséses esküvőt, újrajátszott esküvőt (mert az igazit a fotós elrontotta), de buddhista esküvőt még soha. Izgultam is egy kicsit mielőtt beszéltem volna a lámával, hiszen még azt sem tudtam, hogy szólítsam meg, gondoltam a dícsértessék itt nem fog működni. A kedves láma bácsi azonban remekül kezelte a zavaromat, és elmagyarázta, hogy mi fog történni.
A szertartás egy hosszú meditációval kezdődött és áldással végződött. Senki nem ígért vagy fogadott semmit, mégis mindenki elégedetten távozott.




 


És igen, így csináltak bolondot a szegény fotósból, akinek a szertartás végére már jéggé fagyott a lába, és ezen az állapoton még az előre melegített férfizokni és házipapucs sem segített:



Nincsenek megjegyzések: