2008. június 4., szerda

Amikor a hóhért akasztják... The executioner is hanging from the end of the rope

Megkértem Németh Csabát (www.alfastudio.hu, www.berzay.hu), hogy kattintson rólam pár képet, amit fel tudnék rakni magamró a weboldalamra, mert ami eddig fent volt az műteremben készult (szintén ő csinálta), és nem illett a természetes fényeken alapuló koncepciómba.
Csaba ismét formában volt és szép képeket készített rólam a stílusomban, párat megmutatok... Csabarol annyit kell tudni, hogy nala kezdtem el komolyabban fotozni es a kapcsolatunk szerencsere nem szakadt meg a tanfolyam ota. Ha lenne egy cim a Vilag legsegitokeszebb fotosa szamara en ot biztos felterjesztenem. Sokat tud es nem banja atadni, meg akkor sem, ha a leglehetetlenebb idokben tudom zavarni... Koszi Csabi...

Well, I asked Csaba Nemeth (www.alfastudio.hu, www.berzay.hu), the photographer who was there when I took my first steps on the bumpy road of photography, to take a couple of photos of me using natural light. I wanted to replace my photo on my website since it was taken in a studio and it just didn't match my style.
I wanted to show you the results...here they are.
By the way, I would like to nominate Csaba the title of the Most helpful photographer on the whole wide word! Thank you again!



A rancaimat leretusalhattam volna...na majd holnap ;)
I should have touched up my wrinkles a bit...maybe tomorow ;)

Nincsenek megjegyzések: